2014. november 18., kedd

2012. május

Pár hónappal a versenyszezon előtt jól kigondoltam, hogy itt vannak ezek a csupaszív, csupaerő lányok, majd jól benevezem őket a Kinizsi 27 km-es távjára egyik nap, aztán másnap lefutjuk váltóban a 7,5 km-t, két csapat plusz egy teljestávú, hú de szuper lesz. 
Ha a két esemény fordított sorrendben zajlott volna, semmi gond nem lett volna. Viszont úgy alakult, ahogy, így hát a vasárnapi futóversenyre ketten mentünk, Eszter, aki nem volt szombaton, és én, hogy megmentsem a haza becsületét :-)
Képes beszámoló következik.


Kinizsi-25 



A messzi távolban az emelkedő mind tele van emberekkel


A távolabbi két domb még vár ránk







Kilátások: 












Ez már a cél


Kriszta és Györgyi is beértek


Csapat 1.


Csapat 2.




Coca-Cola Testébresztő Női Futógála:



Before



Itt még lelkesek vagyunk



Elindultam



Miközben én futottam, a gyerekek vattacukroztak



Beértem, elfáradtam, ügyes voltam 



Eszter is fut, mindjárt beér. Ahhoz képest elég vidám :-)



After



Néptánc csoport

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése